Vart finns känslorna?

2012-05-20 @ 13:00:00

Dear dear diary

Hur sjutton ska man kunna veta vart allas gränser går?

Jag är en känslig tjej som anser att om någon lägger armen om mig och säger att jag är söt, så stöter denne på mig. Har jag fel?

Om någon skickar sms med massa hjärtan, då betyder det också mer än bara vanligt samtal. Har jag fel?

Om allt är okej att säga, utan att ha någon känsla eller tanke bakom det. Hur ska man då kunna veta när det verkligen är på riktigt? Värdet i en komplimang försvinner om den används utan att verkligen menas.


En osäker själ..

Kram
AOI TORI



Kommentarer
Postat av: cherie's välgörenhets blogg

tänk att jag har funderat samma sak många gånger...

2012-05-20 @ 13:25:50     URL: http://www.cherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0