Aoi Tori - Shoppaholic ~

2012-05-16 @ 17:42:11

Dear Dear Diary

Trots att jag för stunden är "fattig" så kunde jag inte låta bli att fönstershoppa när jag var i stan. Känner mig just nu väldigt materialistisk men jag måste visa ett par nästan-dö-för-skor som känns så AOI TORI!

Materialla saker som skor och liknande borde inte betyda så mycket men jag älskar att känna mig fin. Förr var jag inte alls så utan det har kommit mer och mer.

Det har med pengar att göra. De senaste åren har jag haft mer pengar, jag har alltså Kunnat spendera pengar på kläder och skönhets saker.

Det har blivigt en drog. Nästan som ett beroende. En fåfänga som tidigare hållt sig gömd men som nu vräker sig utåt!


Se och Beundra:




Jag och min vän tog oss även en tur till en Japan affär där jag hittade Grymt snygga nagel klistermärken (ska pimpa naglarna senare ikväll). Kan verkligen rekommendera en tur dit om man är intresserad av sådant, ligger vid Rådmansgatan i Stockholm.




Kram
AOI TORI 


Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Är redan med där sedan länge, men tack ändå för tipset :D

2012-05-16 @ 18:10:17     URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Vad gör du? :)

2012-05-16 @ 18:18:08     URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0