Tungt att andas

2012-05-18 @ 12:22:37
Dear dear diary..

Vissa dagar är det jobbigt att bara andas. Känslan av misslyckande och fulhet får det att krypa i kroppen av obehag. Jag känner mig fet och ful. Tråkig. Jag blir arg på världen runt omkring mig, för att den får mig att känna mig så som jag gör.

Idag är en sådan dag. När själförtroendet är i botten och obehaget ligger som en hinna över mig. Det är som att någon hällt något äckligt över dig och du vill bara bort från det. Men det går inte. För det där äckliga som man bara vill bort ifrån så fort som möjligt är dig själv..

Vilken dröm vore det inte att få vakna var dag och känna sig vacker. Känna att man gör något bra, att man skapar något. Att man är omtyckt.

Hoppas innerligt att er dag är betydligt bättre

Kram
AOI TORI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0